Přijmeme asistentku ředitele
Brno-město |Pošta: Brno-město
Dohodou [Brno-město] Brno-město
Otočit obrázek
Máte příjemné vystupování? Jste komunikativní a zvládáte se postarat o chod kanceláře? Pak hledáme právě Vás! Naše společnost Realitní a hypoteční centrum hledá do svého týmu kolegyni na pozici „Asistentka ředitele“.
Jaká bude Vaše náplň práce
• komunikace s vedením společnosti
• evidence a správa firemní dokumentace (pošta, úschova dokumentů,…)
• administrativní činnost
• asistentka zajišťuje činnost spojenou s každodenním chodem kanceláře
• přijímání hovorů
Požadujeme
• příjemné vystupování při komunikaci s klienty
• samostatnost a pečlivost
• práce s kancelářským softwarem (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
• práce s tiskárnou (tisk, kopírování, scan)
• časté užívání mobilního telefonu při komunikaci s klienty, vedením společnosti, firmami či jinými úředníky (přes služební číslo)
Nabízíme
• práci na plný úvazek a dobu neurčitou
• příjemné prostředí v krásných kancelářích
• přátelský kolektiv
• odpovídající platové podmínky
• služební mobil (možno používat i pro soukromé účely)
• termín nástupu: dohodou (čím dříve, tím lépe)
Pozice vhodná pro
• ženy (i důchodkyně), které hledají klidnou práci bez žádného stresu a zvládají základní práci s počítačem
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis na níže uvedenou adresu naší společnosti a my se Vám co nejdříve ozveme.
Informace o pozici
• Místo pracoviště: Brno, Královo Pole (od května na Olomoucké)
• Typ pracovního poměru: plný úvazek na dobu neurčitou
• Pracovní doba: PO-ČT 8-17 hodin, PÁ 8-16 hodin
• Pozice: Asistentka ředitele
• Nástupní plat: 12.000,- Kč (čistého)
Kontakt
• Zaměstnavatel: Realitní a hypoteční centrum, s.r.o.
• Kontaktní osoba: Renata Hrabalová
• E-mailová adresa: renatahrabalova..xx(zavinac)xx...rh-..xxxx...
• Telefonní kontakt: 774 934 555
Jaká bude Vaše náplň práce
• komunikace s vedením společnosti
• evidence a správa firemní dokumentace (pošta, úschova dokumentů,…)
• administrativní činnost
• asistentka zajišťuje činnost spojenou s každodenním chodem kanceláře
• přijímání hovorů
Požadujeme
• příjemné vystupování při komunikaci s klienty
• samostatnost a pečlivost
• práce s kancelářským softwarem (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
• práce s tiskárnou (tisk, kopírování, scan)
• časté užívání mobilního telefonu při komunikaci s klienty, vedením společnosti, firmami či jinými úředníky (přes služební číslo)
Nabízíme
• práci na plný úvazek a dobu neurčitou
• příjemné prostředí v krásných kancelářích
• přátelský kolektiv
• odpovídající platové podmínky
• služební mobil (možno používat i pro soukromé účely)
• termín nástupu: dohodou (čím dříve, tím lépe)
Pozice vhodná pro
• ženy (i důchodkyně), které hledají klidnou práci bez žádného stresu a zvládají základní práci s počítačem
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis na níže uvedenou adresu naší společnosti a my se Vám co nejdříve ozveme.
Informace o pozici
• Místo pracoviště: Brno, Královo Pole (od května na Olomoucké)
• Typ pracovního poměru: plný úvazek na dobu neurčitou
• Pracovní doba: PO-ČT 8-17 hodin, PÁ 8-16 hodin
• Pozice: Asistentka ředitele
• Nástupní plat: 12.000,- Kč (čistého)
Kontakt
• Zaměstnavatel: Realitní a hypoteční centrum, s.r.o.
• Kontaktní osoba: Renata Hrabalová
• E-mailová adresa: renatahrabalova..xx(zavinac)xx...rh-..xxxx...
• Telefonní kontakt: 774 934 555
Brno-město, PSČ: 60200 | |
Inzerát vypršel a nebyl obnoven. |
|
TENTO INZERÁT JE JIŽ NEAKTIVNÍ. Inzerát starší 365 dnů. Jak obnovit inzerát? ZDE. |
|
Dohodou | 14045 X |
WWW (?) | FB skupina (?) |
Smazat | Editovat |
Nahlásit ! | Poslat příteli |
Topovat inzerát |
Informace od: Jaroslava Staňková
Popis vložil uživatel: Jaroslava Staňková :o) Videonávod, registrace